Káry s historií / žlutá s13

Káry s historií / žlutá s13

Mám rád auta s historií, když je už nějakou dobu znám a vím co se s nima dělo…ikdyž to bych občas raději ani nevěděl.

Každopádně po koupi druhé s13 mi psalo tolik lidí, že jsem se opravdu divil. Každý mi psal co s autem bylo, kdo ho měl, co na něm je v prdeli a tak podobně. Nejlepší na tom je, že tak 80% z těch lidí to auto v životě neviděli real! Ale to je dneska ta síla sociálních sítí, kdy je každej jak brouk pytlík.

Kdybych nikam necpal, co sem si zrovna koupil za auto, nefotil to a netočil o tom vlogy tak by se nic z toho nestalo ale upřímě mě to všechno baví, hlavně ty reakce (dost jich bylo i pozitivních!).

A teď něco konkrétního o mojí #s13missile. Poprvé jsem jí zaznamenal tak 6 let zpět, kdy jsem se přes kamarádku dozvěděl o klukovi z Kladna se Suprou MK3 co má kamaráda s tmavě šedou s13. S tímhle majitelem jsem jí osobně neviděl ale od jakuba mám pár fotek, což je pecka.

Pak byla na prodej a koupil jí Vašek S. Díky tomu jsme se asi začali vlastně bavit, párkrát jsme se potkali s třináctkama a Vašek jí začal upravovat. O úpravách vím spíš z doslechu ale klasicky zavařenej diff, větší čínský turbo a nejspíš i podvozek. Jo a taky šla do žlutý montany..haha.

Věc ale za kterou jsem nejvíc rád jsou 15 kola, ty opravdu miluju. Pár Advan Oni a SSR formulamesh. To je i jeden z důvodů proč jsem do toho auta šel, ikdyž sem si nebyl jistej v jakym je celkově stavu motor, kastle atd.

Po Vaškovi měli auto Nardi, kterej na něm udělal také dost věcí a to hlavně u Vochyho. Opískovaná náprava, hliníkvé uložení, AFR, čidlo na teplotu a tlak oleje, budík tlaku turba a celkově dost užitečných věcí. Auto je trochu banán, a to ne jenom díky barvě ale díky válečnejm šrámům ze Sosnový. Vochy to ale díky go zadní nápravy dost zachránil a aktuálně už je geoška od Romana Kroitz v topu.

Já auto osobně koupil od Honzy M. kterej se mi ozval do zpráv na ricedelivery, když sem měl svojí krizovku s tím že vlastním BMW a přitom nemám BMW vůbec rád, tak co to sakra dělám a chtěl sem něco z japanu. Napsal, já další den přijel mrknout, projet se, domluvili jsme se na ceně a rovnou sem si auto odvezl domů + ještě plnou dodávku náhradních dílů.

Po cestě domu pršelo, takže zavářka a auto v tý době ještě s totálně rozhozenou geoškou bylo k popukání. Na kruháči v MB sem se asi třikrát přetočil protože rejdy to oproti AdvanWagonu nemá žádný, ale na všem se pracuje a myslim že během roku 2020 z toho bude slušný dělo na street. Rozhodně to mám v plánu, žádná leštěnka z toho nebude, ikdyž se zamaká i na vzhledu. Tak teď se jen udržet nekoupit další vrak a dát ty co mám postupně dokupy…což mi taky dá pořádně zabrat.