FWD touge_Focus ST

FWD touge_Focus ST

Takže první touge s FWD st-čkem za mnou. Lepší než bejt doma, že? Tak jsem jel udělat pár fotek AdvanWagonu, Pedra a při tý příležitosti se s touhle 300hp předokolkou seznamovat.

Hned asi po 30 minutách, co sem přijel, prolítl Advan bokem kolem parkoviště, kde jsme stáli, zalítl do zatáčky přes hydro a jen byly slyšet brzdy a ticho…Advan šel bokem ze silnice.

První pokus o vytažení druhou E36 se nepovedl, BMW zahrabalo a ruplo lano. Tak sem si řekl, že to zkusím těžkým Fordem. Nemusel sem ani přidat plyn a touring byl venku jak po másle.

Takže první věc, na co je ST parádní při touge – vytahování ze škarpy!

Pak se jezdilo, ale starý dobrý silnice, co sem znal už celkem zmizely a povrch úplně zničenej. Do toho na klidný místo u lomu udělali osvícený vjezdy a po 5 minutách stání hned přijela ostraha a museli jsme vypadnout. Výhoda ST je, že přejíždění mezi spotama je taky zábavný. Okresky se daj letět a na dálnici dá člověk 6 rychlost a jede na chill.

Na co je ale ST fakt peckový jsme zjistili až na posledním místě. Pedro lítal jak splašenej a s Fordem se ho šlo konečně držet tak, že i na ajfon máme suprový sypací záběry. V Krušnejch horách to holt E39 jako camera kár moc vzadu nedávala a naopak vepředu kluky dost brzdila.

ST je peckový auto pro natáčení! Má výkon, grip i dobrý světla.

Takže první večer jsem si nakonec i přes FWD užil, máme pěkný videa (podívejte se sami níže) a já se s tim autem postupně seznamuju a stopa mě baví. Zatim mě nemrzí, že to neni auto na boky, ale vidim to brzo na nějakýho compacta z polska.