Make Sosnová Drift Again

16.09.2023

Make Sosnová Drift Again

Na Sosnový se po delší době jezdilo zase bokem. Ofiko, na suchu a prostě celkem pěkně. Pro mě jako kávovýho streetaře moc ofiko. Start z podmostu, klipáče po trati, konec tratě a pak už nesmíš bokovat. Na jízdu čekáš ve frontě, technická přejímka vozidla, měření hluku atd. Prostě už ježdění pro “velký kluky”. Takže jsem na akci ani jet nechtěl a neplánoval to…

Standa me ale den předtím přemluvil, zavolal Valerimu a domluvil mi odtah na podvalu = pro mě úplná pohoda s cestou tam a zpět a nemusel sem řešit nepřipravený auto. Díky tomu že jim taky odpadlo z All4drift auto na ježdění, měl sem levnější vstupné a celkově mě to takhle vyšlo za dobrý peníze. Takže jsem ve čtvrtek ve 20:00 začal objíždět kamarády a somrovat nazutý kola s trochou vzorku. Pak zajel k sobě do dílny a naložil ještě 4 další kola, který se mi sotva vešli na spolujezdce a jel do Letňan to naložit. Tam zrovna přijeli prakulemalýkule a dělali klasickej bordel zlatý mládeže a levejch rukou. 

Sosnová byla super, z nástřelu pod mostem jsem měl trochu respekt, protože sem tenhle layout nikdy nejel. Ondra mi auto zkontroloval, což jsem ani nevěděl co mám a nemám mít. Ale mam baterku v krabici, hasičák na pevno a jediný co mi vytknul bylo uchycení pásu. Tam je v plánu ale čtyřbod, když už mám celorám jen potřebuju ještě dovařit trubku na uchycení. Do auta jsem dolil 0,5 litru oleje, litr chladičky a jinak sem to nechal bejt.

Nástřel byl nakonec v pohodě, je to široký jak parking na áčku, takže chill. Vycházelo mi to na trojku, škubnout a mírnej clutch kick a už to jelo bokem. Přehoz v týhle rychlosti už prej z venku vypadá trochu divoce, přece jen mám tlumiče nastavený na street a pražský cesty, takže se to asi trochu naklání. Každopádně mě se auto řídilo krásně, vše čitelný a prostě je to bomba. Compact no…

Rovinku za vracečkou jsem se snažil protahovat ale m60b30 nic moc výkon a ručka mi to brzdila. Když sem si najel vracečku z vnitřku, tak sem total minul klipáč. Takže jsem to vyřešil jako strýtař a prostě na rovince udělal dva přehozy a už to vycházelo krásně. 

Zadní dvě zatáčky jsem si podřazoval na dvojku, ale protože mi to moc s novým shiftrem nešlo a je to dost krátký a pomalý, ve finále sem jezdil celou trať za 3 a na menších místech holt občas kopl do spojky at to hrabe. 

Auto se nepřehřívalo, teplota držela, pneu skvělý, měnil sem 3 sady (jezdil sem normálně, nehrotil sem ježdění nonstop) a byl sem moc happy, že jsem jel. Během celého dne jsem vozil lidi, kdo chtěl a to mě dost bavilo. Jezdilo se po jednom, což byla pak trochu nuda ale na týhle trati už jsou koně znát a je to rychlejší než letiště, takže jsem to ze začátku i ocenil. V druhý části dne jsme už jezdili se Stasem a jeho e36 a protože jsme spolu už jezdili v Příbrami a nějaký touge, bylo to super. 

Po akci uklidit, naložit auto na plaťák a jet jako spolujezdec se Standou v civil aute, s klimou, kafíčkem…to je proste něco co neznám. Fakt mega posh, pohodlný ale hrozně sem to ocenil. Celej den bylo 35 stupňů, vedro v autě jak kripl, když člověk čekal frontu na ježdění a tak sem byl večer total vyčerpanej. 

Akci bych shrnul jako velmi dobrou, ja si to na spontánní výlet užil, zajezdil si s compactem i na suchu a zažil Sosnovou s klipáčema. Auto fungovalo, ruce taky nic extra hroznýho a fajn parta lidí, se kterejma byla prdel. 

Ve shrnutí teda velká poklona Ondrovi z DriftCorporation, že se do toho pustil. Jde mu to dobře, rád mluví do mikrofonu a tak dále. Standovi že mě překecal, domluvil odtah a jelo se. A snad se bude na Sosnový jezdit zase víc a častěji, jako za starejch časů..minimálně 13 a 14.10 tam budou kluci konat opět závod, takže tam se určitě s kafem v ruce taky ukážu!