Kola s překvápkem – Drift Bastards
Kola s překvápkem – Drift Bastards
Znáte to, brouzdáte po inzercích a online bazarech každý večer, hledáte díly co potřebuje ale i nepotřebujete, a když nic není ve vašem městě, zkusíte celou republiku. Když nic neni ani tam, zkusíte sousední stát a tak dál…
Kola pro Mark II
Takže mi jednou takhle Madish napsal: “Nezajedeš se mnou do Německa pro kola na Mark II?”. Je korona, práce zavřená, čas se najde a tak říkám že jedem. Omylem to naplánuju na den svejch narozek (takže to pak přehazujem ale pohoda). 12 hodin před odjezdem mi Madish pošle adresu a dopisuje, že je to vlastně Švýcarsko, ale kvůli dálnici musíme kousek přes Rakousko…
Jsem s tim ok, jediná podmínka je, že když nás chytí a pošlou do karantény, tak mi musí zazpívat na narozky “Happy Birthday..”. Vyrážíme v 6 ráno a jedeme k týpkovi do práce…
Za kým vlastně jedem?
..ten má na WhatsAppu fotku s helmou a za nim je v pozadí okno S13 polepené nálepkama. Beru mu tedy Rice nálepku a těšíme se, jestli třeba kluk taky jezdí třeba vrchy nebo tak něco. To kam jsme přijeli nás ale ani ve snu nenapadlo!
Mezi traktorama a strojema na pole stojí 350Z udělaná na boky, karbonový overfendery, komplet bodykit, snížená jak kokot a na Workách T7R vepředu a Gram Lights s custom límcem vzadu. Hned za ní je dílna a tam jsem začal slintat…
E36 s Huxley kitem a samý KOLA!
…všude krásný kola. A tím rozhodně nemyslím žádný Japan Racingy, ale dospělácký real kola. Na zvedáku třicátá šestá, upravená a před ní na zemi nárazník a lipo. Hned se ptám jestli to je Aero kit od Huxley a s týpkem se dáváme do řeči o autě, všechno nám ukazuje a říká jak jeho kamarád má rád chasery, tak tomu chtěl tohohle sedana s M52 pod kapotou přizpůsobit. A teď ta největší sranda. Auto má stock M52B25 ale hlavně origo diff 2,93 a to jezdí na těch obřích kolech…no a se Zetkem mu prej neujede.
A aby tuhle E36 mohl položit až na zem, tak si musel upravit zadní domek. No prostě paráda!
Vedle zvedáku je kastle s13, která je komplet obroušená a začíná se rámovat. Mimo 350Z má prý ještě S14 s RB25det na drifty a kastle se chystá jako upgrade, aby se pak všechno přeházelo.
Všude v regálech má spousty Worků, kol z Corvetty, BMW kol a většinou všechno s nesmyslnym límcem. Mají kontakt na prodejce límců v Asii, odkud si je nechají posílat aby jim nebylo líto kolům pak nakládat při drift eventech. Prej jsou ty kola závislost….ccc, to já určitě neznám…
Street je ve Švýcarsku úplně nemožnej, jakmile by člověk jel s jiným pneu nebo sníženym autem, berou hned techničák a auto odstaví na místě. Okruhy ani žádný trackdays tam taky nejsou, kvůli zákazu po průseru v LeMans v 1955. Takže se jezdí smykovat do Francie a Německa. No a já slíbil, že až uděláme RiceEvent v Sosnový tak je pozvu i tam (Sosnovou znaj, sledujou pár svejch kámošů, co tam občas jezdí a trať se jim moc líbí).
Drift Nissan 350Z
Naložíme kola pro Toyotu do dodávky a ještě se bavíme asi 15 minut u jeho Z-tka. Prej je to takový BMW od Nissanu. Akorát bytelnej motor, ne moc výkonu a hnusnej zvuk, haha. Auto má asi 8 let a začalo jako celkem stock streeťák, po několika trackdays a bouračce na předek se z něj stal ale 100% drift car. Většinu věcí si posílá z USA, kde ve Švýcarsku platí jen cca 8-10% clo, což je pecka.
Auto má komplet stock motor, jen větší Mishimoto chladič a přídavnej chladič oleje. Kára je správňácky omrdaná a to auto má prostě koule. Prej to nemá moc výkonu, tak musí jezdit plnej plyn, od kraje ke kraji – přesně tak, jak to máme rádi (žádný burnouty pro sráče). Týmový polepy na všech autech tomu dodaj fakt krásnej spirit a nám se nechce nasednout a jet zpátky do ČR…Domenikovi ale končí polední pauza, takže běžím ještě pro nálepky a pak se loučíme a vyrážíme směr Praha.
Dneska jsme s Madishem strávili sice 12 hodin v autě na cestě, ale suprově jsme si pokecali během jízdy a tohle setkání a pokec v dílně 600 kiláků od nás byl fakt skvělej zážitek. Jen pak občas zamrzí, jak vypadaj auta a přístup k driftům takhle “kousek” od nás a jakej je to diametrální rozdíl.
Maj jiný prachy, o tom žádná ale ten vibe tam prostě je a na to cash nemá vliv. Drift Bastards nás fakt mile překvapili a jsem z toho zase nahypenej udělat příští rok konečně event typu NextLevel i u nás a kluky tam pozvat.
Prostě jezdit pro radost, srát na nějaký body a soutěže, honěním si pinďíků nad výkonem a jen si užívat společný ježdění..