Drift Skyline s 2JZ I Drifty na NIKKO

07.12.2024

Drift Skyline s 2JZ I Drifty na NIKKO

První dojmy z Nikko

Na Nikko mě hned od první chvíle zaujala tahle modrá GTR R32. Jezdil s ní už starší pán a stála na kraji depa, kde jsem si ji hned začal prohlížet. Když jsem ji pak viděl na trati, jak jezdila nástřel až se jí zvedala obě přední kola, bylo to neuvěřitelné!

Specifikace vozu

Pod kapotou ale není obyčejné RB, nýbrž motor 2JZ z Toyoty Aristo s turbem BorgWarner. Majitel má několik aut na drifty a prý si často vybírá mezi motorem RB26 a 2JZ. Na Nikko jsou však zvukové limity (Sosnovou by si asi neprojel ani s daily), a aby se mu líbil zvuk RB, musí jet omezovače. A to už je problém na Nikko, proto zde jezdí hlavně s 2JZ.

Co se týče specifikace, vůz má podvozek DG-5. Svět je malý – od majitele této firmy jsme dostali nálepky a “boxer” na povolování podvozků. A to nejlepšá – pustil nás do Kei Office, kterou koupil, a vedle ní má DG-5 továrnu na výrobu podvozků. Zadní křídlo je Koguchi Power Emperor Wing, a přední karbonové lízátko pochází od Top Secret.

Skyliny a kočky…

Majitelem vozu je Kenjiro Shimoda (Google překladač z japonštiny), který jezdí za driftový tým „West Tokyo“. Podle nálepek na autě, které si dělá sám, je zřejmé, že má opravdu rád kočky. To je v Japonsku celkem běžné – a také, že to dává takto najevo. Co se mi ale líbí nejvíce, jsou díry v předních světlech pro přívod vzduchu, kde se nechal inspirovat právě svou vášní ke kočkám.

Z naší návštěvy na Nikko máme celej vlog, kde je 20 minut o ježdění, okruhu a naše velký zážitky. Pro mě je Nikko totiž srdcovka a Madish sestříhal fakt pěkný video. Kdo ho neviděl, určitě se podívejte.